Hopp til hovedinnhold

Thon Hotels Kundesenter søker Booking- og kundeservicemedarbeider

Søknadsfrist
Stillingstype
Heltid
Sted
Thon Hotels Kundesenter
Søk på stillingen

Om stillingen

Som Booking- og kundeservicemedarbeider blir du en del av Booking- og kundeserviceavdelingen som retter seg mot både individuelle reisende og turgrupper. Her vil du håndtere bestillinger og henvendelser fra individuelle reisende, større turgrupper og våre medlemmer. Gjester og medlemmer tar kontakt for å få hjelp med bestillinger, endringer og generell informasjon.

Her blir du en del av et sosialt og imøtekommende miljø hvor samarbeid settes høyt. Her verdsettes en åpen kommunikasjon og involvering. Du vil samarbeide med dine teammedlemmer og på tvers av våre avdelinger. Telefon vil være ditt hovedverktøy, i tillegg til at du vil følge opp et stort antall e-poster. 

Du vil bli del av et miljø som raskt tilpasser seg nye endringer og digitale verktøy. Blant annet skal vi nå ta i bruk et AI-system for å effektivisere og forenkle arbeidshverdagen vår. Vi har perioder som er mer travle enn andre, og i de rolige periodene vil du få mulighet til å bistå med andre oppgaver. 

Ansvarsområder/arbeidsoppgaver:

  • Bestillinger på våre hoteller for individuelle reisende og turgrupper
  • Sikre god oppfølging av endringer i bestillinger og sørge for at bookinger stemmer ned til detaljnivå 
  • Sikre god håndtering av saker ved å yte effektiv respons og sørge for at reservasjoner skal ligge klart til innsjekk
  • Ha kundene i fokus, være profesjonelle ovenfor kunder og kolleger og ha et øye for kvalitet

Har du kompetansen og egenskapene vi ser etter? Vi ser etter noen som:

  • Har hotellerfaring og erfaring fra servicebransjen - en fordel, men ikke et krav
  • Har brukt pc i jobbsituasjon tidligere, gjerne bookingsystemer, Excel, og andre systemer
  • Er god i norsk og engelsk
  • Er selvstendig, samtidig som du samarbeider godt med kollegaene dine
  • Er serviceminded og har kunden i fokus - du er profesjonelle ovenfor kunder, samt detaljorientert og kvalitetsbevisst i håndtering av bookinger
  • Har en strukturert og effektiv arbeidsmetodikk. Du yter hurtig respons til kundene våre og er god til å prioritere
  • Er vant med multitasking og til tider et høyt press 
  •  Er løsningsorientert og tar eierskap

Vi tilbyr:

  • Arbeidstid fra 08.00 -16.00/10.00 - 18.00 i en bransje som aldri sover
  • Lønnsnivå ut fra erfaring og kvalifikasjoner. Kundesenteret er en del av Thon Hotels og lønnes med utgangspunkt i tariff for hotell- og restaurantnæringen
  • Omfattende opplæringsplan og fadderordning
  • Gode utviklingsmuligheter på tvers av avdelingene på Kundesenteret
  • Mulighet til å delta på samlinger og bygge nettverk med andre avdelinger
  • God kantineordning og jobbfrukt hver dag
  • Treningsrom med garderober
  • Sykkelparkering
  • Sentral beliggenhet ved Oslo S, med åpen kontorløsning for effektiv samhandling med kollegaer
  • Mye sosialt gjennom vårt bedriftsidrettslag. Her arrangeres alt fra yoga og trening, til månedlig lønningspils med gode priser, sommerfest og mye mer
  • Lederutviklingskurs for ledere
  • Gode ansattrabatter på våre hoteller, for deg, dine venner og familie
  • En stor avdeling med godt arbeidsmiljø som preges dyktige og fremoverlente kollegaer som alle ønsker å dele kunnskap for å sammen nå KPI'er og feire disse

Om Olav Thon Gruppen

Søknadsfrist
Stillingstype
Heltid
Sted
Thon Hotels Kundesenter
Søk på stillingen

Kontakt

Malin Hamnes

Teamleder Booking og Kundeservice – Thon Hotels Kundesenter