Thon Hotels Kundesenter søker Booking- og kundeservicemedarbeider

- Søknadsfrist
- Stillingstype
- Heltid
- Sted
- Thon Hotels Kundesenter
Om stillingen
Som Booking- og kundeservicemedarbeider blir du en del av Booking- og kundeserviceavdelingen som retter seg mot både individuelle reisende og turgrupper. Her vil du håndtere bestillinger og henvendelser fra individuelle reisende, større turgrupper og våre medlemmer. Gjester og medlemmer tar kontakt for å få hjelp med bestillinger, endringer og generell informasjon.
Her blir du en del av et sosialt og imøtekommende miljø hvor samarbeid settes høyt. Her verdsettes en åpen kommunikasjon og involvering. Du vil samarbeide med dine teammedlemmer og på tvers av våre avdelinger. Telefon vil være ditt hovedverktøy, i tillegg til at du vil følge opp et stort antall e-poster.
Du vil bli del av et miljø som raskt tilpasser seg nye endringer og digitale verktøy. Blant annet skal vi nå ta i bruk et AI-system for å effektivisere og forenkle arbeidshverdagen vår. Vi har perioder som er mer travle enn andre, og i de rolige periodene vil du få mulighet til å bistå med andre oppgaver.
Ansvarsområder/arbeidsoppgaver:
- Bestillinger på våre hoteller for individuelle reisende og turgrupper
- Sikre god oppfølging av endringer i bestillinger og sørge for at bookinger stemmer ned til detaljnivå
- Sikre god håndtering av saker ved å yte effektiv respons og sørge for at reservasjoner skal ligge klart til innsjekk
- Ha kundene i fokus, være profesjonelle ovenfor kunder og kolleger og ha et øye for kvalitet
Har du kompetansen og egenskapene vi ser etter? Vi ser etter noen som:
- Har hotellerfaring og erfaring fra servicebransjen - en fordel, men ikke et krav
- Har brukt pc i jobbsituasjon tidligere, gjerne bookingsystemer, Excel, og andre systemer
- Er god i norsk og engelsk
- Er selvstendig, samtidig som du samarbeider godt med kollegaene dine
- Er serviceminded og har kunden i fokus - du er profesjonelle ovenfor kunder, samt detaljorientert og kvalitetsbevisst i håndtering av bookinger
- Har en strukturert og effektiv arbeidsmetodikk. Du yter hurtig respons til kundene våre og er god til å prioritere
- Er vant med multitasking og til tider et høyt press
- Er løsningsorientert og tar eierskap
Vi tilbyr:
- Arbeidstid fra 08.00 -16.00/10.00 - 18.00 i en bransje som aldri sover
- Lønnsnivå ut fra erfaring og kvalifikasjoner. Kundesenteret er en del av Thon Hotels og lønnes med utgangspunkt i tariff for hotell- og restaurantnæringen
- Omfattende opplæringsplan og fadderordning
- Gode utviklingsmuligheter på tvers av avdelingene på Kundesenteret
- Mulighet til å delta på samlinger og bygge nettverk med andre avdelinger
- God kantineordning og jobbfrukt hver dag
- Treningsrom med garderober
- Sykkelparkering
- Sentral beliggenhet ved Oslo S, med åpen kontorløsning for effektiv samhandling med kollegaer
- Mye sosialt gjennom vårt bedriftsidrettslag. Her arrangeres alt fra yoga og trening, til månedlig lønningspils med gode priser, sommerfest og mye mer
- Lederutviklingskurs for ledere
- Gode ansattrabatter på våre hoteller, for deg, dine venner og familie
- En stor avdeling med godt arbeidsmiljø som preges dyktige og fremoverlente kollegaer som alle ønsker å dele kunnskap for å sammen nå KPI'er og feire disse
Om Olav Thon Gruppen
Olav Thon Gruppen ble grunnlagt av Olav Thon og eies i dag av Olav Thon Stiftelsen.
I hovedsak er konsernet engasjert i eiendom- og hotellvirksomhet, og eier og forvalter over 80 kjøpesentre i Norge og Sverige, og over 90 hoteller i Norge, Sverige, Danmark, Belgia og Nederland. I tillegg har vi barer og restauranter under Resthon. Olav Thon Gruppen omsatte for ca. 13,9 milliarder kroner i 2024 og har ca. 3.000 årsverk.
Thon Hotels er en av Norges største hotellkjeder med hoteller i Norge, Sverige, Danmark, Brussel og Rotterdam. Vi utvider stadig med flere destinasjoner.
Thon Eiendom er Norges største private eiendomsaktør og er Olav Thon Gruppens eiendomsdivisjon. Porteføljen vår inneholder bl.a. kjøpesenter, utleielokaler og utleieboliger, boligsalg og næringseiendom. Vi leier ut kontorlokaler, lager, leiligheter og butikklokaler gatelangs og på kjøpesentre i Norge og Sverige. Thon Eiendom selger også boliger og hytter i sentrale og attraktive områder.
Med bred erfaring i bar- og restaurantbransjen har Resthon lang tradisjon i å glede folk. Med alt fra gastropub til energifylt spillmoro har vi møteplasser for folk flest. Hos Resthon er vi lidenskapelig opptatt av god stemning, noe som smitter over på våre gjester. Ønsker du å lese mer om Resthon kan du gjøre det her https://www.resthon.no/
Ønsker du å lese mer om Olav Thon gruppen kan du gjøre det her https://thon.no/om/
Å jobbe i Olav Thon Gruppen:
Olav Thon Gruppen byr på et hyggelig og hektisk arbeidsmiljø. Som en del av Olav Thon Stiftelsen jobber vi for en langsiktig og bærekraftig utvikling av organisasjonen, som gjør oss til en trygg og god arbeidsplass.
Vi er en stor organisasjon som er ledende innen både hotell og eiendom, og kan derfor tilby gode karrieremuligheter. I Olav Thon Gruppen har vi fokus på intern rekruttering, og det finnes masse muligheter for deg som ønsker en videre karriere. Videreutvikling av våre medarbeidere er viktig for oss.
Olav Thon Gruppen er opptatt av mangfold og oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke uavhengig av alder, kjønn, funksjonsevne, nasjonalitet eller etnisk bakgrunn.
Ønsker du å lese mer om hvordan det er å jobbe hos oss kan du gjøre det her https://thon.no/karriere/
Vi jobber med samfunnsansvar og bærekraft ved å:
- Delta i FN-initiativet Global Compact
- Miljøfyrtårnsertifisere våre hoteller
- Redusere matsvinn
- Etterstrebe likestilling og mangfold
- Støtte forskning, allmennyttige formål m.m. via Olav Thon Stiftelsen
- Søknadsfrist
- Stillingstype
- Heltid
- Sted
- Thon Hotels Kundesenter
Kontakt
Malin Hamnes
Teamleder Booking og Kundeservice – Thon Hotels Kundesenter