Hopp til hovedinnhold

Vi søker en ny booking og kundeservicemedarbeider til Thon Hotels Kundesenter

Søknadsfrist
Stillingstype
Heltid
Sted
HK Thon Hotels
Søk på stillingen

Om stillingen

Trigges du av hektiske dager med høyt tempo, gode kollegaer og liker å gjøre det lille ekstra for gjestene? Er du effektiv på mail, glad i å snakke på telefon, god til å prioritere riktig og en problemløser?

Da er dette stillingen for deg! Vi søker nå etter ny Booking og kundeservicemedarbeider til 100% stilling. Thon Hotels Kundesenter består av ulike fagområder med ulike ansvarsoppgaver, både ut mot våre felles kunder og gjester, og support til våre hoteller. 

  • Booking og kundeservice; tar hånd om alle våre individuelle gjester som tar kontakt pr. telefon, e-post eller via våre hjemmesider og koordinerer alle nye forespørsler og detaljer fra turoperatører. I tett samarbeid med salgsavdelingen, revenueavdelingen og hotellene har vi ansvar for å kartlegge kundens behov og potensial og sørge for å skreddersy de beste løsningene for kunden. Ansvar for våre Thon+ medlemmer og er en support avdeling både for hotellene og de andre fagområdene på Kundesenteret.
  • MICE Innesalg; er den profesjonelle rådgiveren for våre kunder og gjester, og skal sikre at de har de beste forutsetningene for å legge til rette for fargerike møter, konferanser og eventer. I tillegg koordinerer rom/frokost grupper fra både bedrift og privat markedet.

 Arbeidstiden er hovedsakelig mandag til fredag kl. 08.00 – 16.00 og 10.00 – 18.00.

Ansvarsområder/arbeidsoppgaver:

  • Booking av individuelle rom (til og med 9 rom) i henhold til standarder og gjeldende strategi
  • Salg og booking av turgrupper fra hele verden som allerede har en eksisterende samarbeidsavtale med Thon Hotels
  • Detaljhåndtering og planlegging av fritidsreisende som reiser i grupper.
  • Håndtere kundehenvendelser via telefon og mail, i samarbeid med resten av kundesenteret og hotellene
  • Support for våre hoteller ved endt opphold (fakturering).

For å trives i denne stillingen, er det en fordel om du:

  • Trives med å jobbe selvstendig med egne oppgaver samtidig som du er en del av et stort team 
  • Er proaktiv og bidrar med ideer og innspill
  • Er ansvarsfull ovenfor dine kunder og kollegaer
  • Er tilpasningsdyktig i en endrende hverdag, og i stand til å prestere på et høyt nivå når det kommer til store arbeidsmengder og korte frister
  • Har gode kommunikasjonsevner, både muntlig og skriftlig i norsk og engelsk
  • God teknisk forståelse, god kjennskap til Opera er en fordel

Vi tilbyr:

  • Et inkluderende, hyggelig og hektisk arbeidsmiljø, hvor du vil bli en del av et engasjert og hardtarbeidende team. Du vil alltid ha et team rundt deg for idémyldring og bistand
  • Mulighet til å påvirke, din arbeidsinnsats vil ha en direkte påvirkning på at Thon Hotels oppnår sine mål, både kvantitative og kvalitative
  • Dyktige og fremoverlente kollegaer som spesialiserer seg på å sette farge på dagen til våre gjester
  • Opplæring og gode utviklingsmuligheter i en aktiv og spennende organisasjon
  • Sentrale store lokaler med åpen kontorløsning ved Oslo S med sykkelparkering, gratis velutstyrt treningsrom og kantineordning
  • Diverse ansattfordeler og gode personalrabatter både ved våre hoteller og restauranter, og ulike butikker og aktiviteter

Kundesenteret er en del av Thon Hotels og lønnes med utgangspunkt i tariff for hotell og restaurantnæringen. Lønnsnivå er avhengig av erfaring og kvalifikasjoner.

Olav Thon Gruppen som eies av Olav Thon Stiftelsen, er i hovedsak engasjert innen eiendomsutvikling- og hotelldrift.
Olav Thon Gruppen har en omsetning på ca. 8,5 mrd. kr og sysselsetter ca. 3 200 årsverk.
Thon Eiendom er markedsledende innenfor eiendom med ca. 100 kjøpesentre og ca. 500 næringseiendommer i Norge og utenlands.
I eiendomsdivisjonen inngår det børsnoterte selskapet Olav Thon Eiendomsselskap ASA.
Thon Hotels er en av Norges ledende hotellkjeder med ca. 70 hoteller i Norge og utlandet.
Søknadsfrist
Stillingstype
Heltid
Sted
HK Thon Hotels
Søk på stillingen

Kontakt

Jon Axelsson

Teamleder Booking og Kundeservice

Nichlas Brendengen Sørli

Teamleder Booking og Kundeservice

Jon Axelsson

Teamleder Booking og Kundeservice