Hopp til hovedinnhold

Olav Thon Gruppen søker CRM-spesialist

Søknadsfrist
Stillingstype
Heltid
Sted
HK Olav Thon Gruppen
Søk på stillingen

Om stillingen

Vil du være med på vår reise mot å utvikle markedets beste og mest meningsfulle kundeopplevelser? 

Vi ser etter en engasjert og erfaren CRM-spesialist som brenner for gode kundeopplevelser, datadrevet markedsføring og automatisering. I denne rollen vil du ha en sentral plass i teamet, hvor ditt hovedfokus vil være å utnytte data og digitale muligheter for å bygge sterke og varige relasjoner med våre kunder. Du vil jobbe med alt fra kjøpesenter og hotell til andre spennende forretningsområder i Olav Thon Gruppen. Rollen rapporterer til Leder CRM og Lojalitet, og du får muligheten til å utvikle deg i et miljø som verdsetter læring og innovasjon. 


Aktuelle oppgaver for deg:

  • Planlegge og gjennomføre CRM-aktiviteter: Skap målrettede kampanjer for ulike forretningsområder og målgrupper i Olav Thon Gruppen 
  • Analyse og innsikt: Identifiser trender og mønstre i data, og omsett innsikten til konkrete anbefalinger og tiltak
  • Optimalisering av kundeopplevelser: Utfør A/B-tester, eksperimenter med hypoteser, og evaluer tiltakene for kontinuerlig forbedring
  • Kundereise og segmentering: Utvikle og forbedre innsikten i våre kundebaser og deres reiser
  • Trender og innovasjon: Hold deg oppdatert på beste praksis innen CRM og 1:1 dialogmarkedsføring 
  • Superbruker av Marketing Automation-system: Være ekspertbruker og bistå teamet med segmentering, utvikling av avanserte målrupper og dialogprogrammer for effektiv kundedialog
  • Prosjektarbeid: Bidra i prosjekter som styrker kundeopplevelsen


For å trives i denne stillingen, er det en fordel om du:

  • Har god forretningsforståelse og evnen til å se helheten
  • Har god teknisk kompetanse innen CRM-systemer og Marketing Automation
  • Handler proaktivt og er en som ser etter muligheter og potensiale for forbedring – og handler på dette
  • Har sterke kommunikasjonsferdigheter på norsk og engelsk, både skriftlig og muntlig
  • Jobber strukturert, detaljorientert og med en analytisk tilnærming 
  • Har høyere utdanning innen markedsføring, kommunikasjon, IT eller tilsvarende. Relevant arbeidserfaring kan veie opp for formell utdanning 
  • Har 3 års erfaring fra lignende rolle, enten in-house eller byrå
  • Tidligere har jobbet med CRM-systemer og Marketing Automation-verktøy


Vi tilbyr:

  • Et sterkt fagmiljø med engasjerte kolleger som deler kunnskap og erfaring
  • Gode ansattilbud og rabatter
  • Treningsrom 
  • Svært sentral beliggenhet rett ved Jernbanetorget
  • Godt og inkluderende arbeidsmiljø
  • God kantineordning

Søknader blir vurdert fortløpende, og vi oppfordrer derfor til å vise interesse i god tid før søknadsfristen går ut. Vi gleder oss til å høre fra deg og hvordan du kan bidra til å løfte vår satsning innen CRM og lojalitet til nye høyder! 

Olav Thon Gruppen som eies av Olav Thon Stiftelsen, er i hovedsak engasjert innen eiendomsutvikling- og hotelldrift.
Olav Thon Gruppen har en omsetning på ca. 8,5 mrd. kr og sysselsetter ca. 3 200 årsverk.
Thon Eiendom er markedsledende innenfor eiendom med ca. 100 kjøpesentre og ca. 500 næringseiendommer i Norge og utenlands.
I eiendomsdivisjonen inngår det børsnoterte selskapet Olav Thon Eiendomsselskap ASA.
Thon Hotels er en av Norges ledende hotellkjeder med over 90 hoteller i Norge og utlandet.
Søknadsfrist
Stillingstype
Heltid
Sted
HK Olav Thon Gruppen
Søk på stillingen

Kontakt

Malene Knutsen

Leder CRM og Lojalitet