Hopp til hovedinnhold

Strømmen Storsenter søker medarbeider til Kundeservice/Hentepunkt

Søknadsfrist
Stillingstype
Deltid
Sted
Strømmen Storsenter
Søk på stillingen

Om stillingen

Er du glad i mennesker? Liker du å yte god kundeservice og trives i en hektisk hverdag?

Vi søker nå en Kundeservicemedarbeider til deltidsstilling. I vår kundeserviceavdeling vil du bli en del av et hyggelig og serviceinnstilt team med en fleksibel gjeng på 7 personer.Stillingen inkluderer 2-3 kvelder i uken samt annenhver lørdag. I høytider som jul, og i ferier er det større behov, og det er ønskelig at du er fleksibel og kan stille på kort varsel ved f. eks. sykdom. Strømmen Storsenter sine åpningstider er 10-21 på hverdager og 10-19 på lørdager. I julen har vi utvidede åpningstider, inkludert søndagsåpent. Vi ønsker tiltredelse 1. november 2024. 

Strømmen Storsenter er med sine 190 butikker, spisesteder og servicefunksjoner Norges nest største kjøpesenter målt i omsetning. Storsenteret er regional markedsleder i vår bransje på Romerike og Oslo nord. I 2023 besøkte 7 millioner mennesker Strømmen Storsenter, og Storsenteret omsatte for kr.3,8 milliarder kroner. Vi jobber for at det skal være inspirerende, hyggelig og enkelt å besøke oss. På Strømmen Storsenter jobber det over 2000 hel- og deltidsansatte med ulik bakgrunn. Sammen skaper vi et svært godt arbeidsmiljø og gode kundeopplevelser hver eneste dag. Som en del av Olav Thon Gruppen jobber vi for en langsiktig og bærekraftig utvikling av organisasjonen, noe som gjør oss til en trygg og god arbeidsplass. Vi er et markedsledende konsern innen kjøpesenter og eiendom.

Ansvarsområder/arbeidsoppgaver

  • Yte god service overfor våre kunder og kollegaer, over disk og pr. telefon
  • Mottak og utlevering av pakker og post fra Posten, PostNord og DHL
  • Være delaktig i rutinene tilknyttet drift av post i butikk- tjenesten
  • Bidra i postlogistikken, noe som innebærer løft og fysisk arbeid
  • Sentralbordfunksjon, svare på kundehenvendelser
  • Salg av Olav Thon Gruppens gavekort
  • Håndtering av hittegods

For å trives i stillingen, er det en fordel om du:

  • Har god generell IT-kompetanse og forståelse
  • Er god muntlig og skriftlig i norsk, samtidig som du behersker engelsk
  • Er serviceinnstilt, positiv og flink til å kommunisere
  • Trives med travle og varierte dager, og tåler at det til tider kan være hektisk
  • Har gode samarbeidsevner, er løsningsorientert og elsker å jobbe sammen med andre
  • Trives med en jobb som kombinerer fysisk og administrativt arbeid
  • Er fleksibel, har nøyaktighet og er pålitelig
  • Har god ordenssans

Vi kan tilby deg:

  • Et meget hyggelig arbeidsmiljø
  • Spennende og varierte arbeidsoppgaver
  • En variert arbeidsdag med til tider høyt tempo
  • Faglig og personlige utviklingsmuligheter
  • Gode karrieremuligheter, kurs og videreutvikling
  • Ansattfordeler og rabatter

Thon Eiendom er Norges største private eiendomsaktør og er Olav Thon Gruppens eiendomsdivisjon. Vi har over 500 næringseiendommer i vår portefølje og jobber med bl.a. kjøpesenter, utleie, boligsalg og næringseiendom. Vi leier ut kontorlokaler, lager, leiligheter og butikklokaler gatelangs og på kjøpesentre i Norge og Sverige. Thon Eiendom selger også boliger og hytter i sentrale og attraktive områder. Les mer på thoneiendom.no. 

Søknadsfrist
Stillingstype
Deltid
Sted
Strømmen Storsenter
Søk på stillingen

Kontakt

Hanne Berger

Leder kundeservice/hentepunkt