Hopp til hovedinnhold

Åsane Storsenter søker ekstrahjelper til Kundeservice & Hentepunkt

Søknadsfrist
Stillingstype
Ekstrahjelp
Sted
Åsane Storsenter
Søk på stillingen

Om stillingen

Er du glad i å møte mennesker og ønsker en variert og aktiv jobb? Elsker du å yte god service?

Vi søker nå ekstrahjelper til høysesong i vår kundeservice og hentepunkt. Her vil du ha en hektisk og variert hverdag, hvor du møter mange av våre hyggelige kunder. Stillingen vil inkludere både dag-, kvelds- og lørdagsjobbing. Senterets åpningstider er 10:00 - 21:00 på hverdager, og 10:00 - 18:00 på lørdager. Det vil være et spesielt stort behov fra midten av november og ut hele desember, og det er ønskelig at du kan stille på kort varsel ved sykdom, at du kan jobbe i ferier og ellers ved behov. Det er mulighet for fast deltidsstilling på sikt.

Åsane Storsenter er blant Bergens største kjøpesenter med 130 butikker og en omsetning på 2 mrd. Senteret har en sentral beliggenhet langs E39/E16, lett tilgjengelig fra Åsane Bussterminal og med gode parkeringsforhold. Åsane Storsenter forvaltes og eies av Olav Thon Gruppen. Kjøpesenteret har en bred og god butikkmiks med god dekning i nærmest alle bransjer, og er i tillegg en del av bydelens viktigste servicefunksjoner som NAV, helsestasjon, leger og tannleger - og nå også med eget kundeservicesenter med post i butikk tjenesten. Kundeservicesenteret og post i butikk er åpent i hele senterets åpningstid, og vi ønsker å tilby kundene en helt ny opplevelse av disse tjenestene.


Ansvarsområder/arbeidsoppgaver:

  • Yte god service til alle som besøker kundeservice, enten det gjelder post eller spørsmål om senteret.
  • Mottak og utlevering av pakker og post.
  • Være delaktig i rutinene tilnyttet drift av post i butikk tjenesten.
  • Bidra i postlogistikken, noe som innebærer løft og fysisk arbeid.
  • Noe administrativt arbeid.
  • Sentralbordfunksjon, svare på kundehenvendelser.
  • Servicefunksjon overfor butikker, leietakere og andre aktører som benytter senteret.

For å trives i denne stillingen, er det en fordel om du:

  • Er serviceinnstilt, positiv og flink til å kommunisere.
  • Har erfaring fra kundebehandling og post, og gjerne resepsjon eller butikk.
  • Har god generell IT-kompetanse og forståelse.
  • Har god muntlig og skriftlig kompetanse i norsk,samt beherske engelsk.
  • Trives med travle og varierte dager, og tåler at det til tider kan være hektisk.
  • Har gode samarbeidsevner.
  • Er løsningsorientert.
  • Trives med en jobb som kombinerer fysisk og administrativt arbeid.
  • Har nøyaktighet og pålitelighet.
  • Har god ordenssans.

Vi tilbyr:

  • Spennende og utfordrende arbeidsoppgaver.
  • Hyggelig arbeidsmiljø.
  • En variert arbeidsdag med høyt tempo.
  • Faglig og personlige utviklingsmuligheter.

Tror du dette kan være noe for deg? Da ser vi frem til å høre fra deg! Eventuelle spørsmål kan rettes til Leder for kundeservice og hentepunkt Lise Farestvedt på e-post

Olav Thon Gruppen som eies av Olav Thon Stiftelsen, er i hovedsak engasjert innen eiendomsutvikling- og hotelldrift.
Olav Thon Gruppen har en omsetning på ca. 8,5 mrd. kr og sysselsetter ca. 3 200 årsverk.
Thon Eiendom er markedsledende innenfor eiendom med ca. 100 kjøpesentre og ca. 500 næringseiendommer i Norge og utenlands.
I eiendomsdivisjonen inngår det børsnoterte selskapet Olav Thon Eiendomsselskap ASA.
Thon Hotels er en av Norges ledende hotellkjeder med ca. 70 hoteller i Norge og utlandet.

Søk på stilling

Søknadsfrist
Stillingstype
Ekstrahjelp
Sted
Åsane Storsenter
Søk på stillingen

Kontakt

Lise Farestvedt

Leder for kundeservice og hentepunkt